reklama

Prianie do slzy vpísané

Venované láske neláskavej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hľadím na drobnú slzičku

pomaly steká mi po líčku

čo aj iné ako len tiecť môže

poláskať všetky záhyby kože

tými záhybmi myslím vrásky

táto slzička je zrodená z lásky

hruďou mi niečo hrozne trhá

srdce do silného tlkotu sa vrhá

aj tak pomaly tečie slzička

kľukatá je lásky cestička

hlavne tej našej

ver mi, že radšej

než čokoľvek iné

znesiem aj obvinenie krivé

ale nemôžem ti klamať

všetky naše ukradnuté chvíle

spoločne prechodené míle

to všetko vo mne vrie

a ja to aj tak kryjem

každý deň aspoň raz

mám pred sebou teba

si základom môjho sveta

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

je to hrozné - ten pocit bezmocný

že žijem bez teba aj keď

len s tebou môže byť život radostný

bol som v okovách uzavretý po mnohé roky

dnes som ten kto stojí v tieni

ten kto stráži a pozor dáva na tvoje kroky

chcel by som ťa tuho objímať

ale tú túžbu musím preklínať

nedovolím si ani dotyky letmé

tak hrozne ťa ľúbim až cítim sa biedne

mojím osudom je však asi osamelý život

preto sa dnes cítim tak clivo

ďakujem Bohu či osudu

že som ťa aspoň spoznal

že som sa s tebou mohol smiať

že som ťa mohol vídať

že ma aspoň tá láska môže hriať

sľuboval som raz

že nepríde taký čas

kedy na teba by som zabudol

ale je hlúpe sľubovať niečo, čo už bolo dané

SkryťVypnúť reklamu
reklama

čo vtkali do osudu na počiatku božie dlane

od prvej chvíle keď som ťa zbadal

už vtedy úžasom na zem som padal

a jediné prianie, ktoré slzička moja nosí

chcem znovu byť s tebou

Bože!

O splnenie priania ťa slzičkou prosím.

Dušan Brezány

Dušan Brezány

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží myslieť a snáď sa mi to občas aj darí.Študujem históriu a filozofiu, považujem sa za spisovateľa a príležitostného umelca. Nesmierne rád diskutujem. Jednak o tom čo už na svete je, od prírodných úkazov, cez spoločnosť, umenie či politiku. Svoje poslanie vidím v tom, aby som ľuďom ukázal, možno trochu svojsky ako by mohli na veci nazerať, pričom by som bol ale rád konfrontovaný s ich mienkou a prípadne by som svoje názory na Život, Svet a vôbec znovu prehodnotil. Zoznam autorových rubrík:  Keď múza zavelíÚvahy a ZamysleniaLYRICSSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu