reklama

Dozvuky tvojej krásy

Keď láska nešetrila slovami... alebo to čo city zanechali, keď skutky už boli dávno stratené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo svetle šarlátových sviec

bdie tvoja nádhera

krásna si, tak pôvabná

šepkajú ti moje pery

keď zbližujem ťa

s ťarchou vlastných pliec

a tvoje ústa, tvoja tvár

úsmev s vôňou splývajú

naše telá skrze seba dýchajú

v plamienkoch zlatom tepaných

horím v tvojom náručí

a ty sa roztekáš ako vosk

opäť príde sladké klišé lásky

jeden vrúcny bozk

jeden však je primalý počet

ty zaslúžiš si stokrát viac

jazykom láskam tvoje údy

tak nežne ako to len viem

ani v matkinom lone

nebolo mi takto dobre

do očí ti nazerám

nie sú to unáhlené súdy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

znejú tamtamy už hrá saxofón

v ušiach čujem však jediný tón

tvoje nežné vzdychy

tiché ako ševeliace lístie

mňa však silou hromu

už burcujú k tomu

prosím, pritisni sa bližšie

si tak dokonalá

ja s harmóniou chcem splynúť

do komnát tvojich

porciu vášne vdýchnuť

svet sa rúti neviem kam

okrem teba

nič iné už nevnímam

ani nechcem vnímať

plamienky zhasli

zhustol vzduch

už chcem len jediné

navždy takto

do teba sa vžívať

Dušan Brezány

Dušan Brezány

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží myslieť a snáď sa mi to občas aj darí.Študujem históriu a filozofiu, považujem sa za spisovateľa a príležitostného umelca. Nesmierne rád diskutujem. Jednak o tom čo už na svete je, od prírodných úkazov, cez spoločnosť, umenie či politiku. Svoje poslanie vidím v tom, aby som ľuďom ukázal, možno trochu svojsky ako by mohli na veci nazerať, pričom by som bol ale rád konfrontovaný s ich mienkou a prípadne by som svoje názory na Život, Svet a vôbec znovu prehodnotil. Zoznam autorových rubrík:  Keď múza zavelíÚvahy a ZamysleniaLYRICSSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu