reklama

tri etapy lásky

Keď kĺzal som jazykom po krivkách tvojho tela ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď kĺzal som jazykom

po krivkách tvojho tela

krátkym nežným dotykom

vášeň prebudiť ťa chcela

ako kvety vo vetre tancujú

tak ruky tvoje hebké

vzdialenosť našu skracujú

v živote je chvíľ len pár

kedy čas nemá význam

keď hľadíme si tvárou v tvár

a všetko patrí iba nám

lásku ochotne si priznám

lásku ochotne si priznám

Keď ťa hladil som rukami

a teplota ako láva stúpala

čo skryté je medzi stehnami

mocne túžba nás spútala

ako párik motýľov,

čo mávajú krídlami

unisono bez hlúpych slov

niečo podobné je pred nami

splývanie s osudom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

z drobného celok sa stáva

s večnosti prísľubom

inú príchuť už láska máva

inú príchuť už láska máva

Keď ľúbil som ťa slovami

celú ťa nosil v pamäti

činy boli dávno za nami

naša sviečka dnes už nesvieti

ako to už býva v kahanci zostáva vosk

na pamiatku teplého svetla

tak vo mne vrie nádherný posledný bozk

v živote je chvíľ len pár

kedy čas nemá význam

keď jeseň strieda večnú jar

a prvý mráz schladí nás

a jediné teplo človek cíti

keď sa spomienky na lásku chytí

keď sa spomienky na lásku chytí

Všetky tri obdobia čaro svoje majú

sú sprievodom lásky

aj keď sa nehanebne s nami len hrajú.

najskôr je púčik až po ňom krásny list

SkryťVypnúť reklamu
reklama

však aj ten raz len vyschne

no život stromov plynule ďalej musí isť

plynule ďalej musí ísť

nter">plynule ďalej musí ísť.

Dušan Brezány

Dušan Brezány

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží myslieť a snáď sa mi to občas aj darí.Študujem históriu a filozofiu, považujem sa za spisovateľa a príležitostného umelca. Nesmierne rád diskutujem. Jednak o tom čo už na svete je, od prírodných úkazov, cez spoločnosť, umenie či politiku. Svoje poslanie vidím v tom, aby som ľuďom ukázal, možno trochu svojsky ako by mohli na veci nazerať, pričom by som bol ale rád konfrontovaný s ich mienkou a prípadne by som svoje názory na Život, Svet a vôbec znovu prehodnotil. Zoznam autorových rubrík:  Keď múza zavelíÚvahy a ZamysleniaLYRICSSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu